A székhelyszolgáltatáshoz milyen iratok szükségesek?

székhelyszolgáltatás

székhelyszolgáltatás

A székhelyszolgáltatás Budapesten igénybevételéhez a következő iratokra lesz szüksége. Személyi igazolvány, lakcímkártya, adóigazolvány. társasági szerződés vagy alapító okirat, aláírási minta vagy aláírási címpéldány. Ha nem személyesen szeretne szerződést kötni, akkor lehetőség van meghatalmazottat küldeni a budapesti székhelyszolgáltató irodánkba. Ha meghatalmazottal kötünk székhelyszolgáltatást, akkor a következő iratokra van szükség. Két tanú aláírásával igazolt meghatalmazás, az ügyvezető személyes adatainak fénymásolata, az Ügyvezető aláírási mintája vagy aláírási címpéldánya, társasági szerződés vagy alapító okirat, valamint a Meghatalmazott személy személyes papírjai. Ön elfoglalt üzletember és nincs ideje eljönni a budapesti székhelyszolgáltató irodánkba? E-mailben elküldi nekünk a szükséges adatokat a szerződés megkötéséhez, és mi a kész szerződéssel, előre egyeztetett időpontban várjuk Önt. Mire vár még, hívja most a topcegalapitas.info oldalon megadott telefonszámot, és vegye igénybe kedvező áron a budapesti székhelyszolgáltatásunkat.

Leave a Reply